Σάββατο 9 Μαρτίου 2019

Μουσική-Γιώργος .Μεράντζας - Τα ξεχωρίσματα & Ένα βράδυ βγήκε ο Χάρος

Τα ξεχωρίσματα. Αχ τώρα στα ξεχωρίσματα ελα γιέ μου να φιληθούμε, αχ ελα γιέ μου να φιληθούμε, ωρ γιατί έχουμε ζωή και θάνατο, ποιός ξέρει αν θ' ανταμωθούμε αχ ποιός ξέρει αν θ' ανταμωθούμε. Έλα που σε περιμένω, ταίρι μου ξενητεμένο. Αχ αυτού μακριά που βρίσκεσαι, εκεί γιέ μου στην Αυστραλία, Αμέρικη και Γερμανία. Αχ στείλε μου το κορμάκι σου, σε μια γιέ μου φωτογραφία, σε μια γιέ μου φωτογραφία. Με τ' εσένα θέλω να 'μαι, και στην Ήπειρο καλά 'ναι. --------------------------- Ένα βράδυ βγήκε ο Χάρος. Ένα βράδυ βγήκε ο Χάρος πάει να βρει βιολιά πάει να βγει να τραγουδήσει στη φτωχολογιά. Φάτε πιέτε και γλεντάτε όλοι βρε παιδιά όποιος πάει στον άλλο κόσμο δεν ξαναγυρνά. Ψεύτικη είναι η ζωή μας πως να σας το πω ένα πρωί και μεσημέρι ένα δειλινό Φάτε πιέτε και γλεντάτε όλοι βρε παιδιά όποιος πάει στον άλλο κόσμο δεν ξαναγυρνά. (Παραδοσιακά Ηπειρώτικα)